سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دنیا را به کسی که دوست داردو کسی که دوست ندارد، می دهد؛ امّا دین را جز به کسی که دوست دارد، نمی دهد . پس خداوند به هرکه دین داده، دوستش داشته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آد ینه

سلام همانطور که هممون می دونیم امروز جمعه است.اما دیگه از خودمم خجالت میکشم که بگم یک روز جمعه دیگه هم داره میگذره اما هنوز نیومده.دوست داشتم فکر کنم کر شدم و صدای مهدی(عج) رو که تکیه به کعبه داده و میگه (انا بقیت الله) تنها من نشنیدم اما آقام اومده و انتظارش تموم شده.دیگه خجالت میکشم از خدایی که همه خوبی ها رو به ما داد و در قبالش یک دل عاشق صاف و صادق خواست اما من ....خدایا امروز دلم می خواد از ته ته دلم داد بزنم بگم:
خدای من دوست دارم..... دوست دارم.....دوست دارم 
ببخش اگه بنده خطاکاریم.انصافا خدا خدای خوبیه.دعام اینه که بنده کوچیکت بمونم.خاک پای امام مهدی ام ب....


بــایـد تــمام حــاشــیه‌ها را رهــا کــنم
آقــا اجــازه هــست شــما را صـــدا کــنم ؟؟
ایــنجا کـسی به فکر شما نیست! چاره نیست
بــاید کــه راه را ، ز رفیـــقان جــدا  کــنم
شــایــد زیــاد رفتــه‌ای آقــا ! چـــگـونــه مـن
بـا ایــن ‌هــمـه گـذشـتن آدیـــنه ، تــا کــنم ؟؟
آنــقـدر جــمـعه رفــت و خـبر نیـست از شـما
مـانــدم چــگونـه آمـدنـت را دعـا کـنـم  
دل در قـنوت بـود و دو چــشمم بــه خــواب رفت
بــایــد نــمازهـــای خـــودم را قــضــا کـــنم !!
بــا شــعر هـم نمــی‌شود از غــربــتت سـرود
آقـــا چــگـونـه دیـن خــودم  را  ادا  کــنم ؟؟



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( جمعه 88/1/7 :: ساعت 3:56 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خداحافظ همین حالا
یا زهرا
بار الها
حرف دل
چشم تر
آد ینه
چشم انتظار
عید
جدایی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 15240
» درباره من

دریا
دریا به عنوان نویسنده از کربلا چه خبر دوست داشت در کربلا دریا باشه....اما حالا که قسمتمون کربلای این زمونه است ،دوست دارم سرباز امام زمان(عج) باشم به وسعت دریا

» آرشیو مطالب
زمستان 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
نسیم روضه شیراز
نسل واصل

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» طراح قالب